رتبه قبولی اتاق عمل
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی اتاق عمل کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته اتاق‌عمل در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و دانشگاه های پردیس خودگردان و همینطور در دانشگاه آزاد ارائه می‌گردد. دسته ای از داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به رشته اتاق‌عمل هستند، می‌توانند برای الویت بندی کد رشته محل هایشان در فرم انتخاب رشته، از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان این رشته در سالهای گذشته استفاده کنند و شانس قبولی خود را تخمین بزنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل کنکور 1402 – 1403 پرداخته ایم.

 

منبع: رتبه قبولی اتاق عمل

 

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

همانطورکه اشاره کردیم رشته اتاق‌عمل در دوره روزانه دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد. تمامی علاقه مندان به این رشته بهتر است چند انتخاب اول خود را به در دوره روزانه دانشگاه های سراسری اختصاص دهند، حتی اگر این انتخابها متناسب رتبه قبولی اتاق عمل کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نباشد، بایستی به عنوان انتخاب های خوش بینانه الویت بندی کنند. برای مشاهده انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

ملاک و معیار قبولی در رشته اتاق عمل در دوره روزانه دانشگاه های سراسری براساس رتبه‌ی داوطلب در سهمیه می‌باشد و داوطلب هر چه رتبه‌ی سهمیه نزدیک تری به آخرین رتبه قبولی اتاق عمل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در دانشگاه مدنظرش داشته باشد، شانس قبولی بالاتری خواهد داشت.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: